Projektowanie wnętrz Kielce - dla każego aranżacja wnętrz

ORganizowanie imprez firmowych dla calych rodzin i pracowników

2012-04-24 14:30:48

Wyjaśnienia dotyczące postępowania 120410/PS/02


1. Czy można złożyć ofertę w konsorcjum?

Zamawiający dopuszczają możliwość złożenia oferty przez konsorcjum dwóch lub większej liczby firm. W przypadku oferty przygotowanej przez konsorcjum Zamawiający wymagają aby do oferty dołączone zostało pełnomocnictwa dla podmiotu, który reprezentował będzie całe konsorcjum. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum w ocenie oferty brane pod uwagę będzie doświadczenie wszystkich tworzących je podmiotów. Jeżeli w złożonej ofercie przygotowanej przez konsorcjum lub pojedynczego oferenta w wykazie zrealizowanych usług wymienione zostaną dwa lub więcej zrealizowane zlecenia, z których żadne z osobna  nie będzie odpowiadać swym rodzajem przedmiotowi zamówienia zgodnie z pkt. 4.1 zaproszenia do składania ofert, ale rozpatrując je łącznie spełnią ww. warunek, to Zamawiący potraktują te zamówienia jako jedną usługę. 

2. W pkt 2.2.1 Zamawiający oczekuje wykonania 41 szt. tablic informacyjnych o wym. 1,5 x 2,5 m, w dalszym opisie są podane wymiary 1200 x 1700 mm. Proszę o wyjaśnienie z czego wynika niezgodność podanych w opisie wymiarów? Jaki ostateczny wymiar tablicy bez stelażu należy uwzględnić w składanej ofercie?

Zamawiający oczekuje wykonania 41 szt. tablic informacyjnych o wym. 1,5 x 2,5 m. Rozbieżność w wymiarach to przeoczenie ze strony Zamawiającego.

3. W pkt 2.2.2 Zamawiający oczekuje wykonania 44 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 1,0 x 1,5 m, w dalszym opisie podawane są wymiary 800 x 500 mm. Jaki ostateczny wymiar tablicy bez stelażu należy uwzględnić w składanej ofercie?

Zamawiający oczekuje wykonania 44 szt. tablic informacyjnych o wym. 1,0 x 1,5 m. Rozbieżność w wymiarach to przeoczenie ze strony Zamawiającego.

4. W pkt. 2.2.4 Zamawiający oczekuje wykonania 4szt. przystanków turystycznych i sugeruje, że wszystkie elementy wykonane z drewna powinny być strugane. Proszę o wyjaśnienie co Zamawiający rozumie pod pojęciem „struganie drewna” na potrzeby niniejszego zamówienia oraz jakie normy/przepisy/wytyczne wskazują, iż taka forma obróbki drewna wpływa na zwiększenie żywotności materiału?

Elementy drewniane mogą być wykonane z drewna, do wyboru: jodła/sosna/świerk. Drewno to powinno zostać poddane obórce skrawaniem, co ma na celu wyrównanie i wygładzenie powierzchni, uzyskanie określonej grubości i szerokości elementów. Struganie drewna może być przeprowadzane ręcznie (za pomocą strugów) lub maszynowo (na strugach do drewna).

5. Czy uzyskanie stosownych zezwoleń na montaż dotyczy tylko tablic kierunkowych zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu czy wymóg ten odnosi się również do tablic informacyjnych i przystanków turystycznych?

Wykonawca montuje elementy Szlaku Przygody (tablice informacyjne małe i duże, znaki kierunkowe i przystanki turystyczne), po uzyskaniu wszelkich stosownych zezwoleń wynikających z obowiązujących przepisów prawa w miejscach wskazanych przez Partnerstwo.

6. Czy poprzez stwierdzenie Przedmiot zamówienia… obejmuje wykonanie oraz zamontowanie wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z obowiązujących przepisów prawa w miejscach wskazanych przez Partnerstwo rozumiecie Państwo wskazanie ogólnego przebiegu szlaku w terenie czy Wykonawcy zostaną wskazane konkretne miejsce montażu elementów objętych zamówieniem wraz z współrzędnymi geograficznymi, ewentualnie naniesione na mapę? W jakim czasie od podpisania umowy Wykonawcy zostaną przekazane dokładne lokalizacje do montażu oraz treści na tablice informacyjne?

Wszystkie elementy zamówienia mają zostać zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiających. Należy przez to rozumieć, że w przypadku tablic informacyjnych i przystanków turystycznych Wykonawcy wskazane zostaną działki. W przypadku znaków kierunkowych Zamawiający sugerować będą miejsca wytyczające przebieg Szlaku.

7. W paragrafie 3 umowy Zamawiający zawarł zapis, iż Wykonawca wystawi Zamawiającym faktury za każdy zakończony i odebrany etap przedmiotu niniejszej umowy. Jakie etapy w toku realizacji zamówienia przewiduje Zamawiający, ponieważ terminologia ta nie znajduje odniesienia w specyfikacji zamówienia.

Etap zostanie zakończony pod warunkiem całkowitego wykonania poszczególnych elementów zamówienia, np. po wykonaniu i zamontowaniu wszystkich tablic informacyjnych o wymiarach 1,5x2,5m., przy czym zgodnie z §3 ustęp 3 umowy wskazane zostanie Wykonawcy, który z Partnerów za poszczególne lementy zlecenia będzie płacił.

 

8. Jaki jest czas realizacji zlecenia?

 

W zamieszczonym poniżej pliku przedstawiono harmonogram realizacji poszczególnych elementów projektu Szlak Przygody.

Drukuj

Stowarzyszenie Rozwoju
Wsi Świętokrzyskiej

ul. Rynek 26, 26-025 Łagów
tel./fax (041) 30-74-938
e-mail: biuro@lgd-srws.pl
KRS nr: 0000312036


Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa inwestująca w obszary wiejskie
Menu

Darowizna na stypendia dla uzdolnionych matematycznie dzieci

Składka członkowska

Menu