Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Świętokrzyskiej zaprasza do udziału w szkoleniu ZASADY PRZYGOTOWANIA SKUTECZNEJ STRATEGII REGIONU organizowanym w ramach projektu pn. „Wsparcie sieci lokalnych grup działania województwa świętokrzyskiego”, Priorytet V PO KL Dobre rządzenie Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, które odbędzie się w dniach 24, 25 oraz 26 stycznia 2012 r. w Hotelu „Pałac Tarnowskich” ul. Kuźnia 54, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
Planowany przebieg szkolenia:
24 stycznia 2012 r. (wtorek) Oblicza produktów turystycznych 9.00-10.45 Dobre praktyki w opracowaniu, wdrożeniach i komunikacji produktów i marek turystycznych. 10.45-11.00 Przerwa kawowa. 11.00-13.00 Trendy socjologiczne i psychologiczne – oczekiwania społeczności lokalnych wobec produktów turystycznych. 13.00-13.30 Obiad. 13.30-15.00 Analiza i benchmarking potencjalnych produktów. 15.00-15.15 Przerwa kawowa. 15.15-17.00 Warsztaty: podział na grupy, z których każda ma wytypować najsilniejsze produkty turystyczne swojego regionu, mogące znaleźć się w nowej strategii regionu. Wspólna „burza mózgów” na przedstawionymi koncepcjami.
25 stycznia 2012 r. (środa) Komunikacja wewnętrzna 9.00-10.45 Trendy komunikacji wewnętrznej. 10.45-11.00 Przerwa kawowa. 11.00-13.00 Podstawowe problemy komunikacji społecznej: jak ich unikać. 13.00-13.30 Obiad. 13.30-15.00 Podstawowe pojęcia w komunikacji elektronicznej. 15.00-15.15 Przerwa kawowa. 15.15-17.00 Warsztaty: podział na grupy, z których każda opracowuje system wdrożenia komunikacji wewnętrznej dla wybranego region objętego strategią.
26 stycznia 2012 r. (czwartek) Opracowanie celów, narzędzia analityczne 9.00-10.45 Określanie strategicznych celów w wybranych obszarach. 10.45-11.00 Przerwa kawowa. 11.00-13.00 Podstawy zarządzania projektem. 13.00-13.30 Obiad. 13.30-15.00 Tworzenie harmonogramów działań. Kosztorysowanie. 15.00-15.15 Przerwa kawowa. 15.15-17.00 Warsztaty: podział na grupy, z których każda wytycza cele swojej strategii oraz podejmuje próbę skosztorysowania działań w oparciu o przykładowe cenniki.
|