Projektowanie wnętrz Kielce - dla każego aranżacja wnętrz
ORganizowanie imprez firmowych dla calych rodzin i pracowników
Marzec | ||||||
Pon | Wt | Śr | Cz | Pt | Sob | Ndz |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Zaproszenie na szkolenie
Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Świętokrzyskiej
zaprasza do udziału w szkoleniu
NOWOCZESNY MARKETING
organizowanym w ramach projektu pn.
„Wsparcie sieci lokalnych grup działania województwa świętokrzyskiego”
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet V Dobre rządzenie,
Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora,
Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego
które odbędzie się w dniach
11-12 luty 2014 r.
w Hotelu „Ameliówka”
Mąchocice Kapitulne 176
26-001 Masłów
Trener prowadzący: Agnieszka Reiske – studia podyplomowe: Psychologia i negocjacje w biznesie (w trakcie); studia licencjackie na kierunku Zarządzanie i Marketing w WSHE w Łodzi; własna działalność hortus-edu.pl-Freelancer-trener, menager projektów, doradztwo, coaching - współpraca ze szkołami, z sektorem biznesu, administracji samorządowej, z sektorem pozarządowym m.in. IMMOEE Wa-wa, Indeks Colsunting Wa-wa, Instytut Europejski w Łodzi, BORIS Wa-wa, OFOP, FERSO, Rada Organizacji Pozarządowych Województwa Łódzkiego, Centrum OPUS, Fundacja Urban Forms i inne; kierownik projektu: ogólnopolski program e-learingowy w Fundacji Komandor-Warszawa; P.O. Kierownika Placówki w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Słupsku; pomysłodawca i prezes Stowarzyszenia SPOŁECZNIE ZAANGAŻOWANI, Łódź
11 luty stycznia 2014 (wtorek)
09:30-11:00 Podstawowe pojęcia związane z marketingiem
11:00-11:30 Przerwa kawowa.
11:30-13:00 Znaczenie promocji gospodarczej: zarządzanie marketingowe jako istotny element prowadzenia działalności gospodarczej, analiza rynku, otoczenie bliższe i dalsze, marketing-mix
13:00-14:00 Obiad.
14:00-15;30 Podstawy Public Relations
15:30-16:00 Przerwa kawowa.
16:00-17:30 Komunikacja w marketingu: rola komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
uczestnicy procesu komunikacji marketingowej
12 luty 2014 (środa)
09:30-11:00 Podstawy zarządzania marką: czym jest marka, w jakim celu i jak ją promować.
11:00-11:30 Przerwa kawowa.
11:30-13:00 Działania masowe jako narzędzia promocji marki miejsca: siła oddziaływania masowego (imprezy rozrywkowe, kulturalne, sportowe), znaczenie imprez masowych w promocji miejsca
13:00-14:00 Obiad.
14:00-15:30 Tworzenie produktów turystycznych i oferty kulturalno – rozrywkowej:
15:30-16:00 Przerwa kawowa.
16:30-17:30 Przygotowywanie atrakcyjnych materiałów promocyjnych i wykorzystanie Internetu
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt telefoniczny, bądź e–mailowy z biurem (41) 343-34-99, biuro@swietoktzyskielgd.pl do dnia 07.02.2014 r. do godziny 12:00.
Serdecznie zapraszamy!
Drukuj
Stowarzyszenie Rozwoju
Wsi Świętokrzyskiej
ul. Rynek 26, 26-025 Łagów
tel./fax (041) 30-74-938
e-mail: biuro@lgd-srws.pl
KRS nr: 0000312036